INGET KLART ÄN, MEN LÅT SÅ VARA

0kommentarer

Jag har blivit inspirerad av min vän Linnéa som gjorde en novellblogg för rätt länge sen men slutade och av min vän Melissa som har en novellblogg, http://onlyaboutyou.blogg.se , så tänkte starta en själv. En novell blogg... som kommer inehålla då flera noveller.. eftersom då när jag skriver dom. Jo varje novell kommer få en egen kategori, som kommer ha samma namn som novellen så att man kan gå in och läsa den igen senare om man vill. Den första novellen kommer heta : You're my geek. Så som det står på den headern som ska komma upp, om min blogg vill sammarbeta(vilket blogg.se aldrig gjort med mig då jag hade en blogg här innan, men flyttade över till devote som är mycket bättre) men ville ändå ha min blogg på skit blogg.se för det ser bättre ut till utseendet, renare liksom :) Som sagt, varej novell kommer få en egen kategori och det kommer också finnas en kategori som heter "vardags babbel" där det här inlägget tillexempel kommer hörra till :) Efter som det här bara är en novell blogg så har jag, sen rätt länge sen en blogg om mig och mitt liv på, den allt för mycket bättre blogg sajten devote.se / http://ebbsson.devote.se som ni gärna kan följa :D
hmmm vet inte om det var så mycket mer.. får se, ja jo jag som skriver heter Ebba och har tänkt börja skriva så snart som möjligt så ni får vänta med spänning tills det första kapitlet av You're my geek kommer upp.
Godnatt!


så här ska headerns se ut,
kram E

Kommentera

Publiceras ej