KOMMENTAR, kom ihåg att kommentera mer!

0kommentarer

SVAR: Taack! :D jag blir så glad att ni gillar den, men jag tycker ni är lite dåliga på att kommentera ;) kommentera mer, jag vill få höra lite kritik, vad jag kan göra bättre, vad som är bra och sånt ja lite feedback. Men jag tackar tackar så mycket för din kommentar, blir så glad:D
Kapitel 18 kommer snart om någon dag, ska bara komma på vad som ska hända, haha :) Skulle vara awsome om ni kunde skriva ut erat namn när ni kommenterar, ni behöver inte skriva mer klarar mig utan eran mail adress liksom men vore kul om man kunde se ett namn:) Hur glad och smikrad jag än blir för ditt "namn" här du som har kommenterat.

Tack för kommentaren och fortsätt kommentera och sprid min blogg till era kompisar :D

PUUUUSSSS!!

Kommentera

Publiceras ej